Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Selasa, 12 Jun 2012

Cameron Oh Cameron

My Mak, Mak cik Nah mmg nak sangat p Cameron, dia kata, dulu pegi masa muda-muda. Dah lama nk bawak mak g sana, tapi sebab komitmen mak bnyk sangat dari dulu, sumtimes tak sihat, jaga atuk lagi. Nak kata jauh sangat tu tak adalah, dlm 3 jam jer dari rumah, tak keluar Pahang pun u ollss....So akhirnya awal2 tahun 2012 dapat lah bawak mak g Cameron oh Cameron.


Mak mmg suka cactus... kalau boleh semua dia nk borong....


My nabihah, teruja sngat dpt pakai stokin tangan n cap stobery dia kata... maklum lah kalau duk ronda Kuantan pakai menda alah ni mmg pelik lah...hahahaha.


Jalan-jalan pasar malam kat cameron, sbb penat sgt, terpaksa lah abah dukung Bieha

OMG besor nye buah stoberi ni, se kampung makan tak habis. Teruja nk brgambar kat stoberi gergasi ni.
Panjang Umur, murah rezeki kite datang lagi.....

2 ulasan:

najwa khatib berkata...

Bapok la besa stoberi tu tp no no no. Tobat x mau g cmeron da. Tngu cmeron sdiakan kete cabel or helikopter bru g sne, hehehehe

nea lopah berkata...

Nnti kite g ikut raub..cmfirm selesa.