Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Selasa, 18 Jun 2013

Makan Malam Karnival Sukan Mahkamah Malaysia



Aksi Cik Bieha di Red Carpet


Selepas penat bersukan, akhirnya sampai ke penghujung. Bagi penutup sukan mahkamah, kami adakan di Zenith Hotel Kuantan. Johan keseluruhan adalah Zon Wilayah ( Kuala Lumpur dan Putrajaya). Sepanjang majlis kami di hiburkan dengan persembahan staff mahkamah dan persembahan setiap zon. Macam-macam ragam dan aksi. Persembahan ala-ala Kpop paling memerihkan suasana.

Layankan jerlah gambar-gambar yang sempat saya snap dan import dari lensa kawan-kawan. Biarlah gambar berbicara. Boleh gitew???












Majlis berakhir lebih kurang pukul 11.30malam. Perut pun dah kenyang, mata pun ngantuk. Kitorang keluar dari Dewan 30 minit awal sebab nk mengelak kesesakkan. Lagipun esok Cik Bieha ada persembahan sempena Hari Bapa di Zenith Hotel juga. Malam ni rehat secukupnya. 



13 ulasan:

azi berkata...

Amboi!!!!bukan main lagi Cik Biha kita..he..he..:)

ros_reeza berkata...

tayang gambar makanan di waktu lunch.. hihihi :)

Zee Suhaini berkata...

baru abis bakar lemak ngan bersukan..makan besar pulak..tambah balik apa yang hilang kan..ahaha

Nurzakiah Hanum berkata...

sedapnya

Kesuma Angsana berkata...

amboi kemai lagi yer !

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak nea, bestnyaaa. alahaii comelnya cik bieha posingggg :)

Khai♥Rin : anies berkata...

ni lemak msk blk ke dlm perut ya..heheheh jgn mare

Deqla Manjew berkata...

syoknye kak.. mmg kerap eh akak join camni.. nmpk mcm selalu pulak.. sampai tgh mlm jugak yer majlis.. elok la tu lps mkn trs tdo ye x.. haha..

❤Kamsiah❤ berkata...

maknya vouge..anaknya sweet hehe

Nafira usof berkata...

fulamakkk.. menu mengancam betol!

Zaitun berkata...

Salam perkenalan.

Chic Na berkata...

cik bieha pun join jugak ye.. mesti seronok.

NzA berkata...

penat2 brsukan n pastu makan2...wow best....gud luck utk bieha....