Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Khamis, 27 Jun 2013

Janji Ditepati




Janji di tepati, Abah memenuhi janji nya... kalau anak daranya dapat no 1 - 3 dalam ujian boleh request apa yang dia nak. Nasib baik jugaklah Cik Bieha request Scooter ni. Kalau dia request yang mega2, tak ke tunggu ganjaran pencen baru mampu abah belikan. hehehe....

Alhamdulillah Cik Bieha dapat nombor 2 dalam kelasnya. Berkat usaha cikgu-cikgu nya juga. Saya banyakkan dia buat latihan-latihan di rumah. Kalau nak dapat nombor 1 nampaknya  Cik Bieha kena usaha lebih dan kurangkan bermain. Terutama main game yang di download sendiri tu.

Terima Kasih pada kawan-kawan yang sudi singgah blog saya ni. Agak lama juga saya tak BW. Ada beberapa urusan yang perlu saya selesaikan segera. Insyaallah selesai semuanya saya akan berblog seperti biasa.   





10 ulasan:

Sheila Salim berkata...

assalamualaikum kak nea, alhamdullilah. pandai bieha ya, semoga bieha terus belajar hingga sukses ye. bangga mak ayah bieha tau..

Unknown berkata...

Tahniah Cik Bieha~

sama jugak mcm My Anis.. suka main game kat hp.. pandai donlod sendirik tuh yang x menahan tuh.. :)

Unknown berkata...

yeayy... bieha berjaya dpt apa yg dihajati.. tahniah .... bole aunty deqla tumpang sekaki.. ? hihi...

dear anies berkata...

wah..bleh la bieha berskuter smpi ke sini ye ;-)

Sura Mohd berkata...

Tahniah Bieha..In shaa Allah nnt akhir tahun dapat no 1..teruskan usaha..:)

ANIM berkata...

baru tadika dah dapat scooter,
nanti masuk sekolah rendah, cik bieha minta yang besar lagi sikit...
scooter betul..heee..
tahniah cik bieha...hujung tahun ni no.1 okay..

Zaitun berkata...

Selayaknya dia menerima hadiah.Tahniah buat Bieha.

NzA berkata...

TAHNIAH bieha...bijak2.....anak2 pompuan biasanya xde masalah dlm PnP brbnding anak2 lelaki..

eita berkata...

untunglah cik bieha...dapat hadiah..
nati belajar rajin lagi ye

OKje berkata...

Wahhh bestnya dapat hadiah....
Kalau rajin dan pandai tak rugikan Bieha!!!