Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Khamis, 1 Ogos 2013

Fridge Magnet




Hari ni cadangnya nak buat n3 resepi lagi tapi kerja kat opis menimbun, terpaksalah di tangguhkan dulu. Nak ajak kawan-kawan cuci mata tengok koleksi peribadi fridge magnet yang saya kumpul di opis. Belum termasuk yang di rumah yer....hehehe. Tak lah bnyk mana pun, tapi sebagai tanda kenangan dari kawan-kawan yang pergi melancong ke melencong. kikikiki. Saya lekatkan magnet ni pada kabinet besi.  

Ada beberapa yang saya beli sendiri. Koleksi saya ni termasuk di dalam negara dan luar negara. Termasuklah dalam Kuantan juga. hehehehe.  Apapun terima kasih daun keladi pada kawan-kawan yang sudi memberi sourvenir feveret saya ni.






Psstt : Hari ni kawan-kawan plan nak masak apa untuk berbuka.... saya blur lagi memikir menu untuk hari ni. Komen dan cadangan sangat dialu-alukan. Asalkan bukan beli di Palam =)




24 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

anum cuti masak hari ini

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum. nak tengok kat rumah kak nea pulak.. mesti banyak gila. hehehhee. sheila nak masak ikan siakap 3 rasa dengan kerang rebus je. hehehhee :)

Khai♥Rin : anies berkata...

sengat x kabinet tu dek FM ni? ;-)

Kesuma Angsana berkata...

walla wei meriah dgn FM ni !

Nafira usof berkata...

banyaknyeeee koleksi Fm dia~
cantek2 plak tuh~
jeles2~

zura untuk diri sendiri bakar ayam saja + salad.. hehehe.
*x membantu..kikiki

Nisah Idham berkata...

byknye koleksi..
memang suke ye kak..


>> kak, gambar nisah tu mmg sengaja di kaburkan<< :)

intanfirdaus247 berkata...

salam lopah...(") wahhh banyak giler fm lopah..lawa lawa semuanyaaaa...cam nak amek ja satu..hehe

kak intan tatau nak masak apa..tapi kat fridge ada tulang yg ada daging dengan lemak sikit2..mungkin leh buat sup yg pedas pedas sikit kan

ieda immi berkata...

wah banyak nyeee ..
akak pun dah penuh firdge tuu

dear xila berkata...

amboi bnyaknya bak satu hehe

Asyifa Mustaffa berkata...

mcm2 bntuk...mcm2 paten...:-)

Nurfaezah Abdullah berkata...

haloo fae singgah sini hehe camne raya preparation? dah klik advertlet.

heirizalieyana berkata...

byknya koleksi fm,,,

umi alya berkata...

rasanya nak masak nasi ayam jer.. simple tapi sedap..

Fiza Rahman berkata...

Selamat mengumpul FM. Saya pon tgh mengumpul juga ni.

Amanina Mads berkata...

semuanya cantik :)

Aisy Nasiha berkata...

kat ofis dah begini banyak.... bagusla....syok tengok koleksi macam ni

NzA berkata...

kita punya hobi yg sama.....
akak pn setiap hari buntu memikirkan menu berbuka.....

deno berkata...

banyaknyaaaaa

MulutPayau berkata...

Bnyaknya koleksi fm..akak baru nak kumpul...
Akak tak tahu lagi nak masak apa...tak de idea..dlm peti ada ikan siakap...



aTieYusof Family berkata...

wah! banyaknya FM..jeles nengok..
sy baru start mengumpul..hehe

❤Kamsiah❤ berkata...

ari ni plan daging grg lada hitam hehe

Deqla Manjew berkata...

amboii byknye fm dia..mintak sikit kakk... hihi

ANIM berkata...

tercari2 mana dia FM Beijing :D))

fairus mohamad noor berkata...

amboi..byknye koleksi