Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Isnin, 1 Julai 2013

Datin Emilia Rosnaida ke?

Ada gaya Datin Emilia Rosnaida isteri Dato' Ac Mizal tak? hahaha




Monday Blues.... memang tak ada mood ari ni, tambahan pulak tak berapa sihat, batuk, demam dan selesema. Hadoi...pekej nampaknya. Gambar Cik Bieha pakai rambut palsu ni nealopah jumpa kat dalam hp lama en asben. Ni mesti pekerjaan 2 beranak bila ibu tak ada, bila tunjuk kat Cik Bieha, dia kata masa balik kampung dulu. Pinjam rambut palsu my anak sedara. Lepas tu abah ambik gambar. Lucu pulak tengok gambar bieha bila berambut lebat macam ni. Dah macam isteri Dato' Ac Mizal. hehehe



Tayang-tayang Menu malas petang semalam, Paprik campur dan  Ayam goreng Kunyit. Cendawan masak lemak cili padi tu, pemberian jiran sebelah rumah. 




20 ulasan:

❤Kamsiah❤ berkata...

selalu tgk cik Bieha manis bertudung...nah kali ni terserlah kecomelannya pakai wig hehe

KY Atie berkata...

eemm...hati2 nanti kena saman hhaaaa..

KY suka paprik tu

Kesuma Angsana berkata...

hehehe nice one, menu ringkas tp sedap kan !...

Khai♥Rin : anies berkata...

pelanduk emilia rosnaida ke ni???

HeNRieTTa JoSe berkata...

salam perkenalan....diterjah dr blog kak kamsiah....comeinye anak dara sorg tu...

Zee Suhaini berkata...

kemain lagi cik bieha yer..
bakal datin to be :)

Acik Erna berkata...

kalau mak tak jumpa jadi rahsia la tu he he..biasa tengok comel dan masis bertudung

(Lizz) http://haslizalizz.com/ berkata...

hehe comel dier pakai wig...
malas2 pun ader paprik tu...ok la

ma ❥ berkata...

rambut palsu ke tuhh hehe?

azi berkata...

hujan-hujan macam ni, tengok 3 pinggan masakan kat atas tu pun dah buat akak lapaq...nampak sedap sayur lemak cendawan tu dan paprik campur tu...

Asyifa Mustaffa berkata...

menu yg sedap gak...jnji dpt mkn..ringkas ke tdk..blakang kira....hehe...

comey je cik beiha tu..pakai apa pun comey...:-)

Kakzakie berkata...

Kalau budak apa gaya pun memang cantik aje. Tapi memang cantiklah:)

Kakak tak pernah masak lemak cendawan, sedap mestinya nak cubalah.

Deqla Manjew berkata...

hahhaha.. mana amek rambut palsu tu kak... ?? lagi comel dari bini dato'ac mizal tu tau.. hihi

ANIM berkata...

haha..lain sangat cik bieha..
berubah 360 darjah..
rasanya kalau jumpa, tak leh perasan..
macam anak omputih pulak, heee

Nafira usof berkata...

cik Bieha ke tuh... comel~

lamanye tak masak paprik kat rumah.. boleh lah masuk lam senarai masakan minggu nih~:)

QasehnyaRania berkata...

malas pon ada juga makanan utk dihidangkan kak :)

malas dalam rajin tu
comelnya cik bieha

NzA berkata...

wah gojes nya bieha....
Dalam ke"malas"an tu lauk2 bkn main meriah n sedap....

nurbijen berkata...

mmg ada iras dgn datin... so cute :)

are_lin@yu berkata...

alahai cutenya dia ;-)

hainom OKje berkata...

Hehe...ada tang rambut tu mmg mcm Emelda tu