Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Rabu, 9 Oktober 2013

Kursus oh kursus

Dah nak masuk petang baru publish. Saya berkursus hari ni, sangat-sangat mengantuk. Ramai peserta yang tersengguk-senguk. Hahahaha...Maklumlah topik nya pun membosankan. Bukan hari ni saja kitorang kena tahan mengantuk, tapi 3 hari occay!

Tajuk Kursus kami 9 - 11 Oktober 2013


Terima kasih sudi singgah. Insyaallah nanti saya BW umah kawan-kawan yer...uwwwaaaaa...ngantuknye!




21 ulasan:

Ainim Suju berkata...

singgah sini..selamat berkursus

Nafira usof berkata...

selamat berkursus~

Nurzakiah Hanum berkata...

nie tajuk anum tengah buat assigment

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak nea. wahh berkursus ya.. okeyy slow2 yee

aTieYusof Family berkata...

selamat berkursus...jgn ngantuk2 tau...hehe

Acik Erna berkata...

esok pun ada yang dari opis acik ni pergi pjaya kalau tak silap keselamtan dokumen jugak tajuknya

Deqla Manjew berkata...

kat sini ada gak mmber berkursus 3 hari..tp kat bukit tinggi.. selmt berkursus ye kak.. kena cukopkan 7 hari tau.. hihihi...

Kesuma Angsana berkata...

takpelah take yr time yer !. blog ni smapingan ajekan !

NzA berkata...

Selamat brkursus....kalau akak akn bw bekal gula2 n asam byk2...nnti kami kongsi cr brjemaah...he3x...

nurbijen berkata...

selamat berkursus.... kalau saya mengantuk, berkali-kali la ke toilet basuh muka.... hihihi

QasehnyaRania berkata...

selamat berkusus kak ;)

Hanie berkata...

Selamat berkursus... ai dh cukup 7 hari dh.. hehehehe

http://rujukvitaminku.blogspot.com

ANIM berkata...

Tengok tajuk pun dah boleh agak kenapa nea kata mengantuk, heee...

P/S ala....sambil menyelam minum air. tekan2 hp le buat penyegar mata...heee

Salma Tayo berkata...

memang setiap kali pergi kursus mengantuk kan.hehe

wahida berkata...

selamat berkursus ye...


salam, tengs drop by my blog n following mine, saya follow sini balik yer...

nice blog!!

Riedaffya ibrahim berkata...

selamat berkursus yang,..

LYAfrina berkata...

Dah slamat kot dari kursus skarang ni kan.. smoga perolehi sesuatudari nya...

salam aidiladha

Lynn Munir berkata...

Salam Aidil Adha dan selamt berkursus Nealofah.

MulutPayau berkata...

Salam adil adha utk nea lopah dan keluarga..

intanfirdaus247 berkata...

dah habis ke belum kursus?:)

Zahra berkata...

Bestnya kursus. Neway, selamat berkursus! 😀