Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Khamis, 26 September 2013

Cerita Pagi Khamis

Semalam gaji, Oooo hari ni khamis.... berseri-seri hari ni org gomen pakai baju batik. Suka pulak tengok mcm-mcm corak batik. Hari ni jugak segmen membayar hutang piutang. Pagi-pagi lepas hantar Cik Bieha, bayar terus yuran sekolah dia. Lepas tu mintak izin dengan boss nak ke CDM mendeposit duit rumah, duit kereta. Bil-bil semua setel thru Maybank2u. Senangnya lah zaman laaa ni, semua dihujung jari, tak perlu dah nak beratur mcm zaman mak-mak kita dulu. Tapi sekali sekala rindu nak g pejabat pos tu, saya beratur juga. hehehe.... Syukur alhamdulillah,  setel semua komitmen kewangan untuk bulan ni.

Ok lah, panjang sangat membebel pagi-pagi ni bosan pulak u olls nak membaca, baru mula nk buat kerja di opis. Semoga Allah permudahkan segalanya. 


'Satay Ikan' -   suatu hari itu saya mmg teringan sangat nak makan. 




17 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

sedapnya sate ikan

Khai♥Rin : anies berkata...

lama x mkn sate ikan ni smpi terbau2 ;-)

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak nea. ehh kasi tengok sikit berbaju batik. lama tak jalan kl. dulu selalu nampak geng gov keluar lunch. comel je berbatik sedondon semua :)

Ratu Hatiku berkata...

Bestnya dah gaji ya..kita selagi blm hujung bln xdptlah...
Sedapnya sate ikn dah lama xmkn

Zee Suhaini berkata...

aduiii sate ikan tu...dulu punya sedap kak..kalo sekarang punya dah kureng..kadang liat pon ada..cam plastik..

Nurfaezah Abdullah berkata...

belum pernah lagi makan satay ikan hehe.

Tihara berkata...

bestnya time gaji.
ooo sate ni orang panggil lokcheng tu ey..sedap3 :)

Aisy Nasiha berkata...

mujur baca entry ni..terus ingat nak bayar duit kereta....

Sura Mohd berkata...

terliur weh tengok sate ikan ni..dah la lama ta makan..huhuhu..

Amanda Suria berkata...

X pernah makan lagi..sedap ke...

Kesuma Angsana berkata...

KA pun rindu nak mkn satay ikan ni... done clik2 nuffnag yer

NzA berkata...

org kelate panggil lockchin tu...sedap...feveret akak jugak.

Harith Iskandar berkata...

hari ni hari khamis hari org gomen dpt gaji kan?ehehe bile nak lanje kite org?

Nafira usof berkata...

sedapnyeeeeeee...
dah lama mengidam nak makan sate ikan!!
kat shah alam nih x tau mana nak carik.. huhuhuhu. kena balik carik kat Terengganu gak.. huhuhu

Deqla Manjew berkata...

sate ikan ni mcm mana eh? hihi.. x penah try.. rasa mcm kepok lekor ke kak?

Masya berkata...

owhh mcm ni ke satay ikan, x pernah makan...

Chic Na berkata...

sedap ni.. dah lama tak makan.. time belajar dulu suka la beli.. heheh..