Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Selasa, 10 September 2013

Syawal dah berakhir, tapi kami belum habis beraya

Tak sempat nk snap semua pic makanan


Jamuan raya department kami semalam, jangan terkejut yerrr...... Memang syawal dah berakhir tapi memandangkan sepanjang syawal terlampau banyak jamuan raya, lagipun ada yang masih berpuasa enam, jadi hari semalam semuanya free, so kitorang beraya lah bersama-sama. 

Antara menu berat yang dihidangkan, nasi tomato, mee kari, lontong, rendang, spaghetti, bihun goreng, Pencuci mulut pula macam-macam. Semuanya hidangan di masak sendiri kecuali nasi tomato.

geng melantak smpai kenyanggg


Dimeja yang penuh dessert, puding roti dan sos kastard tu, saya yang buat ^____^





24 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

syoknya

Ratu Hatiku berkata...

bestnya..xkira raya dah habis ke belum janji kita enjoyy kan.. :D

Tihara berkata...

sedapnyer puding roti, yang tu jugak yang akak nampak, heheh :)

(Lizz) http://haslizalizz.com/ berkata...

waa bestnyer ader lagi makan2
mesti sedap puding roti tu...

(Lizz) http://haslizalizz.com/ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
❤Kamsiah❤ berkata...

amboii...raya sakan ya...

♥ Wina ♥ berkata...

department kami xde jamuan tahun nie..sedihhhh :(

Aisy Nasiha berkata...

aiii, beraya tak abis lagi... syoknya member smua sporting masak masak untuk masakn bersama..... ygblast ke lepas ni ada lagi nealopah?

Nafira usof berkata...

jelesssnyeeeeee!!
lepas syawal pon ade makan2 lagi.
nasib lah jauh.. kalo dekat, mintak nak joint skali lepas nih.. hahaha

Zee Suhaini berkata...

meriahnya..tak abis2 lagi makan raya..

Harith Iskandar berkata...

bila aku kaya
hari-hari Hari Raya


ehehe :p

Irfa berkata...

amboi seronoknya makan :)

Gee® berkata...

Waaaa... raya sakan yer.... dapnyer...

Anne Rihann berkata...

terliur tgok mocktail tu :) yummy! mintak sikit! :)

Khai♥Rin : anies berkata...

sakan nooo

ma ❥ berkata...

seronok kalau ada jamuan macam ni hari2 hehe

Riedaffya ibrahim berkata...

syoknye ade geng yg sekepala camni,.hr2 dpt mkn kan

Kesuma Angsana berkata...

mmg seronok dpt geng2 office satu kepala ni hehehe

Chic Na berkata...

bestnya.. beraya sakan nih..

ieda immi berkata...

aah x kesah .. jamu makan2 aje kan .. walau raya dah habis ..
kalau akk panggil portluck ekeke sbb dah masuk zulkaedah !

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak nea. amboiii masih beraya lagi. sodapnya kak. nak rasa sikit....

ANIM berkata...

takleh sebut sambutan syawal..
kena tukar sambutan zulkaedah pulak

Salma Tayo berkata...

meriahnya makanan...

Deqla Manjew berkata...

hahahaha.. sbb tu org kata gomen ni keje mkn je... ;p