Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Rabu, 25 September 2013

WW: Singgang Kepala Ikan Tenggiri #feveret kami sekeluarga





22 ulasan:

Sura Mohd berkata...

wahh..sedapnya..kaksura slalu pakai ikan tongkol je.x pernah pulak pakai ikan tenggiri..kalau tenggiri dpt kat akak jadik kari la...:)
*singgang+budu=mabeles la jawapannya..

Sheila Salim berkata...

assalamualaikum kak, fav mak sheila ni. waduhhh sedapnya :D

Nurzakiah Hanum berkata...

sedapnya
lama x makan

Nieyl berkata...

nieyl buat x penah nak jadi..
geram jer tau..:)

Tihara berkata...

akak minat singgang tapi orang kat rumah tak minat...jarang2 dapat masak singgang :)

Zee Suhaini berkata...

sedapnya..lama tak pekena singgang..selalu orang buat ikan tongkol kan??

❤Kamsiah❤ berkata...

akak tak pernah buat singgang guna ikan lain,selain ikan kayu hehe

Cik Puan Rara berkata...

MIL rara pon suka buat.tapi rara xreti nk mkn cane.

Ainim Suju berkata...

baru je kelmarin mak masak singgang

NzA berkata...

akak pulak terbalik, suami org Johor minat sangat ikan singgang tapi akak org kelate xminat ikan singgang....huhuhu....selera ank2 pn ikut akak...

ANIM berkata...

amboi,pertama2 terkejut kak bila ada radio era kat blog nea..selalu sunyi je, haha..

singgang johor biasa warna kuning.. yang ni kak tak pernah cuba

LYAfrina berkata...

yummm.. sedapnyer. mmg febret lya gk. lg2 ikan tgiri.. mmg x nmpk la rupa ikan kna ratah..

Deqla Manjew berkata...

ore kelate panggil ike singge...hihi..mmg sedap nih.. mkn nasi panas2.. cicah pulak dgn budu.. perghh...!!

Nastyna berkata...

wahh menggiurkan la. Letak la resepinya sekali :D

Kesuma Angsana berkata...

feveret KA juga ni... done nuffnang yer!

Zaitun berkata...

Sedap makan panas2 dengan nasi putih.

el berkata...

menu ni mmg sllu wat kat rumah
lau dah xtau apa nak msk..msk ni..lagi terangkat wooooooooo :)

Irfa berkata...

feveret kami juga
anak2 akan mintak kuah banyak n letak kicap

Khai♥Rin : anies berkata...

fav sy jg ni

Rezwatisman berkata...

feveret saya jugak…..sedapnyeee

adianiez AIDA berkata...

amboi cili nyer besar-besar...

Masya berkata...

sy suka singang ikan kembung jer... sedapp letak bendi..