Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Isnin, 22 Julai 2013

Gambar Perkahwinan Ashraf Muslim dan Wan Sakinah




Gambar ini mungkin di ambil selepas majlis pernikahan mereka 7 julai lepas di Thailand. Pengantin mengenakan busana rona tembaga dan krim. Kedua-duanya kelihatan berseri-seri. Apapun kita doakanlah mereka bahagia.  

 




12 ulasan:

❤Kamsiah❤ berkata...

UAI,Saleh Yaakob...tak kecoh2 pun..siap isteri2 izinkan lagi..

NzA berkata...

bila akak tgk pic ni kt blog hiburan kelmarin tetiba sedih....faham perasaan dayana..apapn moga mrk bahagia...

Khai♥Rin : anies berkata...

Bla tgk pic ni,nmpk mcm da d rancang...mssih tertanya2 mengapa harus berbohong?

umi alya berkata...

ntah.. tiba2 terasa sebak, tidak dpt bayangkn gimana perasaan tu jika berada ditempat Dayana..

urmm moga Dayana tabah hadapinya

Asyifa Mustaffa berkata...

x tau la kan pa masalahnya...dah jodoh dia...nak buat cmne...bende dah jadi...sian 1st wife dia....

Deqla Manjew berkata...

mmg benar kita xtau apa kisah di sebaliknya.. tp apapun, sebagai sorang pompuan deqla phm perasaan dayana.. hati isteri mana yg x terluka bila diduakan suami? hurm.. wallahualam.. berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikulnya.

Nurzakiah Hanum berkata...

amin

azieazah berkata...

Alhamdulillah... jodoh mereka dipertemukan juga. Moga bahagia hingga hujung nyawa.

Mazatul Azura Muhamad berkata...

Salam Ziarah.. Kita doakan yang terbaik untuk mereka :)

Chic Na berkata...

erkk.. ntah ape perasaan dayana tengok pict ni.. sob sob..

Kesuma Angsana berkata...

apapun kita doakan sajelah yer !

intanfirdaus247 berkata...

hmmm..tatau nak cakap apa pasal depa n…yg kesian Dayana..mangsa keadaan…apapun kita doakan semoga ada jalan terbaik buat mereka bertiga…