Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Isnin, 8 April 2013

Lumrah Manusia....

Gambar model sekadar hiasan

LUMRAH MANUSIA :
WALAUPUN KITA ADA APA YANG ORANG LAIN ADA,
KITA MASIH NAK TENGOK ORANG PUNYA.


RENUNG-RENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMAL.. HEHEHE




25 ulasan:

yan's cottage berkata...

betul tu he heee....

Kesuma Angsana berkata...

hehehe dalam maknanyer tu kan !

Nieyl berkata...

hihi~betul tuh...
mmg tidak di nafikan laaaa... :)
lumrah manusia... :)

NinaAz berkata...

hurmm... acaner tuuu.. hehe.. dalam maksud ayat tu kan...

Nurzakiah Hanum berkata...

sabar je la

aLyNnZ berkata...

adoiii tak bley tahan tgk pic nie..cekci tauu..ada kebenaran disebalik makna pic nie..

Kakzakie berkata...

Hihi... cutelah gambar tu. Tak malu nak tengok org punya kenapa?

AyueJean AJ berkata...

Twngok takpe lagi..
Ni siap nak lebih dari orang lain.....

Irfa berkata...

gambar hiasan tu super cute
hihi

Che Rosliza Che Mat berkata...

hihihi betul tue...

:: Cik Viva :: berkata...

kehkehkeh...gambar tu cute laa..

Nafira usof berkata...

hehehehe.. betol! ahaks

Riedaffya ibrahim berkata...

lumrah hidup kan..

Deqla Manjew berkata...

hahahah.. comel jek gmbr tu.. yup..setuju dgn entri ni...

Cho Zila berkata...

gambar memang mengambarkan entry yang ditulis.. cantik....

Tihara berkata...

memang ada kena ngena dengan gambo tu..
biasa lah manusia, tak pernah ada yang puas hati..harap kita bukan manusia begitu

deno berkata...

betul tu kak...^^ btw, comel je gambar tu.. hihik^^

Situs Top Info berkata...

kunjungan perdana gan..
salam kenal dan sukses terus...

ANIM berkata...

Biasalah tu...nak compare sapa punya yang lebih mahal/cantik/umpphhh....

Chic Na berkata...

erkkk.. hehe.. saja nak tengok sama ke tak. ;)

((: AYu :)) berkata...

ahahah.... sjer nk tahu tu, ko ade??? aku pon ade...

intanfirdaus247 berkata...

ekekekeke...kelakar la entry n

ashra berkata...

betul.hehehehe..=p

Aisy Nasiha berkata...

Kena banyak saabar. Kita yang menanggung sesuatu perkara...kena lah buat penilaian yang baik utk masa depan yang tenang. Orang lain mmg payah nak kita kawal..

Nurul Aini berkata...

hehehehehe...akak..kelakar lah gambar tu..hehehe..Tapi memang lumrah manusia kan kak..Sedangkan dia dah ada..dengki dan cemburu juga dengan orang lain.