Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Selasa, 21 Mei 2013

Hadiah Misteri dah Tak Misteri







Dah petang baru sempat nk buat n3. Pagi-pagi tak sempat nk menaip n3, keje melambak2. Sebagai menunaikan janji dan jawapan pada soalan yang bertanya apakah hadiah misteri untuk follower ke 400. Hadiahnya ialah Modular mates 440ml dari Tupperware. Hadiah biasa-biasa jer....sebagai salam perkenalan dan tanda terima kasih pada Kak Azi. Hopefully Kak Azi sudi terima. Insyaallah pencarian ke 500 pulak nanti yer...hehehe. Bajet ada yang nk follow.





Nota : Al-fatihah buat nenek suami nealopah yang telah kembali ke Rahmatullah kira-kira jam 2.00 pagi tadi di rumahnya ,Kampung Seri Damai Batu 8 Kuantan. Nenek yang kami panggil 'Tok Jemilah' telah meninggal kerana sakit tua. Arwah berusia hampir 90 tahun. Semoga rohnya di cucuri rahmat.


17 ulasan:

Sheila Salim berkata...

assalamualaikum kak nea. bestnya. sesuai dgn cuaca panas kan. hehehehhe taniah pemenanggg :D

Farah Waheda Wahid berkata...

tahniah kepada follower ke 400 tu... ^_*

:: Cik Viva :: berkata...

Tahniah pd yg menang tu. Alfatihah utk nenek ye..

fazilzura berkata...

takziah ye awk ..


Khai♥Rin : anies berkata...

takziah drpd kami
alfatihah

❤Kamsiah❤ berkata...

al fatihah...semoga arwah dipermudahkan urusannya disana

ANIM berkata...

bestnya hadiah...

p/s alfatihah untuk arwah..

Aisy Nasiha berkata...

Takziah atas pemergian nenek ye...smoga arwah ditempatkan di kalangan orang yg baik2..

Bestnya hadiah tu...follower lain xdapat ke? Haha

Cinta Misteri berkata...

wahhh bestnya dpt tupperware. nk unfren ngan nea lopah then tunggu cangok smpi 499 baru follow smula. boleh?

Al-Fatehah untuk nek jemilah. nenek CiM pown sdg tk sihat ni, belum bersedia utk lpskn dia pergi.

JUK DIN berkata...

tahniah kpd kak azi..sy follower ke 403... tersasar sikit.. x pe..happy blogging..

Deqla Manjew berkata...

salam takziah... Al-fatihah buat arwah nenek hubby akak..

adianiez AIDA berkata...

i like tupperware.
yg da lama follow ni, takde pe pe ke?

azi berkata...

salam takziah ye...semoga roh nenek akan dicucuri rahmat....amin.

p/s Akak tak kisah hadiah apapun itupun dah akak suka....terima kasih lah akak ucapkan ... yg ptg.ikatan perkenalan kita dialam maya ini...:)

AyueJean AJ berkata...

AL-Fatihah......

Riedaffya ibrahim berkata...

al fatihah...hadiah misteri utk i xde ke yunk.?heee

Kesuma Angsana berkata...

tahniah untuk yg menang adiah misteri tu dan salam takziah juga yer

intanfirdaus247 berkata...

Salam takziah lopah..Al Fatihah....sedihnya..sabar ya lopah..tp usia arwah sgt pjg kan....moga rohnya dicucuri rahmat