Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Isnin, 13 Mei 2013

Hadiah Untuk Ibu






17 Mei hari lahir mak nealopah, terpikir2 nk bagi hadiah apa. Hajat di hati nak belikan mak mini cooper. hehehehe...senang cikit mak nak pergi masjid, kenduri kendara, marhaban ke nak p beli barang2 dapur ke kan?  gerenti terbeliak mata orang2 kampung kauuuu....hahahahaha. Tapi belum nak mampu lagi. Sendiri pakai pun tak mampu.

Cer teka apa didalamnya..................?

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Minyak Sejuta Rahsia dari Produk Anugerah
Kaki mak selalu lenguh2.... Semoga minyak ini dapat jadi penawarnya.


Minyak Sejuta Rahsia telah di bacakan dengan Doa-doa dan Surah-surah daripada Al-Quran. Nealopah juga dah beli untuk kegunaan sendiri, seperti kembung perut, kejang otot, senggugut, gigitan nyamuk dan sebagainya. Alhamdulillah memang mujabarab sangat. Bau serai wangi nya pun seperti aromaterapi. Cuma agak panas bila di terkena kulit. Tak berapa sesuai untuk kegunaan bayi. Harganya sekitar RM40-RM45.

Isi Kandungan Minyak Anugerah Sejuta Rahsia
  • Minyak Eucalyptus
  • Ekstrak Halia Bara
  • Ekstrak Serai
  • Ekstrak Limau Purut
  • Ekstrak Lengkuas
  • Ekstrak Pudina
  • Ekstrak Bunga Cengkih
  • Ekstrak Buah Pala
  • Minyak Avocado


P/S : Pendapat peribadi, setiap rumah perlu ada satu minyak ni, selain dari kegunaan biasa, makcik yang jual tu jugak maklumkan minyak ni jugak boleh di titiskan kedalam air mandian untuk mengelakkan sihir.




17 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

bagus minyak ni... he he he...ingatkan kakak nealopah dapat mini cooper sejibik sempena hari ibu...

fairus mohamad noor berkata...

byk khasiat minyak ni..

Nurfaezah Abdullah berkata...

oh nice gift :)

ANIM berkata...

emak..kalau diberi apa pun..senyum sampai ke telinga.
tanda anak mengingati

❤Kamsiah❤ berkata...

org2 tua tak mengharapkan emas permata dari anka cucu..cukup sekadar perhatian dan kasihsayang...jika diberi sedikit hadiah...itu bonus buat mereka...percayalah..mereka bkn lagi nak melaram dgn brg kemas...kain baju beribu ringgit...

umi alya berkata...

teringat kata2 terakhir arwah ayah kepada arwah mak..

"masa anak2 kecik, kita yg belikan mereka kain baju tp skrg ni anak2 pulak berikan kita kain baju.."

NinaAz berkata...

Alhamdulillah. Mesti mak suka ♥

NzA berkata...

hadiah yg terbaiklah...dpt idea nk bagi mama hadiah hari lahirnya nnti....

Love Me Plz berkata...

huish power tu akk nk belikan minicooper..
hihi ha bufday IF 16/5 ni.. bole la belikan minicooper.sebiji utk IF..
nnt krm slm kat mak akk.. semoga pnjg umo murah rzki

Kathy Rbain berkata...

wah..mesti mak hepi tu sis..

Aisy Nasiha berkata...

sesuai betul hadiah nealopah ni.. bolehla mak guna kan dengan seronok sebab anaknya yang bagi tu...

deno berkata...

selamat hari ibu.... :)

Kesuma Angsana berkata...

hadiah yg bgs tu untuk mak2 kita !

aTieYusof Family berkata...

Banyak Khasiat minyak ni kan? boleh belikan utk mak sy jg nti:)

ALoNa CintamaniszLite berkata...

mmg elok bagi mak hadiah barang2 yg dia kerap guna. Bila guna ingat kat anaknya yg bagi tu, kan...hehe..
Bila ingat..mak akan tersenyum...dan mgkn mendoakan kesejahteraan kita..
Bila mak tersenyum tu...insyaAllah, kita pun dpt berkat sbb mampu buat mak tersenyummmm..

Deqla Manjew berkata...

manfaatkan hadiah yg diberi ye kak.. untungnye si ibu dpt hadiah... =)

AyueJean AJ berkata...

mak AJ pun guna minyak ni...