Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Isnin, 21 Januari 2013

santai sabtu

"Nak jadi pilot bole ibu? " ok...masukkan token


Hari sabtu memang ditunggu tunggu oleh nea lopah & cik bieha, biasanya cik bieha dah  ada wishlist dia sendiri, seminggu sekali layankan jelah wishlist dia tu.sekadar yang termampu. Antara tempat feveret nya...capcom, sbb bnyk games. Yg 2 nea lopah sedia maklum.


Kali  ni bieha nk jd driver bulldozer...main2 jer Tau, Jgn jd Betul2..sentap ibu..hehe


sapa nk ikot..?  Jom bieha bawak g jalan2  ^_~

9 ulasan:

Anum berkata...

layannnnnnnnnnn

Farah Waheda Wahid berkata...

gembira bieha gitu... ^_^

♥MAMASYAZA♥ berkata...

layan aje sementara masih kecik, kang dah besar, kita lak yg rindu zaman depa kecik2

najwa khatib berkata...

Kak jua nk ikut, boleh x biha?

LYAfrina berkata...

eyh..mcm kat kuantan je..

seronoknyer dia leh anik menan ni

nea lopah berkata...

betul..kat kuantan parade.

azieazah berkata...

Sekarang ni game camtuh dah tak murah kan? Dulu 1 token = 50 sen, sekarang ni semuanya 1 token = RM1.

Apapun sekali sekala memang seronok. Pastu bebudak lapar, masuk McD pulak. heheh

intanfirdaus247 berkata...

jom layan naik menan..ehheh

nea lopah berkata...

ehehe...Betul 2 kak azie n kak intan.