Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Rabu, 23 Januari 2013

Solat itu Tiang agama,Tapi..apa sudah jadi ni?




Tengok Foto kat atas tu tak? Nealopah memang tergelak lah jugak tengok keletah Cik Bieha ni, masa ambil gambar ni selepas solat maghrib. Akibat terlalu penat seharian di Tadika, kebetulan hari tu ada swimming.... lepas jer bagi salam terus landing atas riba En. Abah dan tertido..... telekung tu pun tak sempat nak buka. Macam-macam keletah Cik Bieha.

8 ulasan:

umi alya berkata...

alaa siannya anak comelnya

Aisy Nasiha berkata...

memang sian tgk betapa letihnya dia...

CeqGu berkata...

alahaiii letih sangat ler tu... nak nak swimming plak memang la penat. murid cikgu yg hiperaktif kalau nak bagi kurang aktif, swimming la penyelesaiannya

Liyaa Mf berkata...

Hahaha! Siap peluk botol susu. Dea nak tidur awal untuk bangun solat tahajud tengah malam kut :P

Tihara berkata...

sejuk je tengok muka dia, letih sangat kut yer :)

najwa khatib berkata...

omeeeelllllllll, cium bnyk2 bru tau, sian die pnat sgt smpai ttdo, rnduu kt biha! =(

aTieYusof Family berkata...

ala..la.comeiii nya bieha ni...penat sgt kot..hehe:)

Datin Firah berkata...

tido dalam iman.....