Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Sabtu, 16 Mac 2013

CARA YAHUDI MENIPU UMAT ISLAM








Bijak sungguh yahudi memperdayakan kita umat islam. Mereka suruh kita minum susu lembu buatan mereka. Tapi mereka minum susu kambing. Mereka minum apa yang diminum oleh Nabi kita Muhammad SAW. Mengapa kita tidak ikut nabi kita. Kita ikut orang yahudi tapi ternyata mereka mengikut apa yang nabi kita makan dan minum.

Teruskan membongkar kebijaksanaan yahudi menipu umat Islam... Kata-katanya ini adalah bertepatan dengan hadis Rasulullah : " Berwaspadalah untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutinya dalam perkara-perkara kecil."


Antara 'barangan mereka' yang telah dijadikan ikutan oleh kebanyakan dari kita.

  • Kita diajar dalam buku biologi, buku pemakanan (kajian dan terbitan para kafir ni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman. Nak ikut kafir ke nak ikut nabi kita? Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. so kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam. makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kita umat Islam sebab percaya buku sains keluaran kafir ini.

  • Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi kita selain susu dan madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi dit tangan mereka.

  • Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol, namun kambing juga adalah makanan Nabi kita. Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita. Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.

  • Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus, namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans.

  • Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat , contohnya coke dan maggi . Coke tu sangatlah beracun, pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi) . Dan para Melayu kita juga yang ketagih minum.

  • Untuk pengetahuan, para kafir agen dajjal ni gak mengwar-warkan kebaikan minum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan. selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari, kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wani ta. pastu soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas.

Secara kesimpulannya para kafir ajen Al-Masih Dajjal ni bukan setakat melemahkan kita dari segi lain namun secara pemakanan kita jua. HATI-HATI kawan!


sumber :fb bercinta sebelum nikah


19 ulasan:

Fizi Zaidi berkata...

maklumat yg menarik...thank shering info...

Adilah Asari berkata...

alhamdulillah..info yang menarik :)

Chic Na berkata...

macam2 cara diorang ni nak melemahkan orang Islam.

Nor Aznida berkata...

thanx share... :)

Nadya Bubble berkata...

Promosi Rainbow AlQuran & Ribbon Watch! Sehingga 23 Mac 2013 sahaja!

http://bit.ly/cd2aQx

cim berkata...

aku dah tau lama benda ni. tapi still susah nk buang. pasal dah di biasakan dari kecil.

semoga Allah mlindungi kami.

Tihara berkata...

bagus info menarik..lagi satu diorang ske makan minyak zaitun kan..kita ni nak makan harga dia mahal sangat padahal bagus

Anis Hayati berkata...

thanks share psl nie kak
saya dh lah ske soya
aduh, kene kurgkn minum soya nie

Mar Haini Abdul Rahim berkata...

kalau kt tengok, apa yg diorng canangkan tu mcm dh sebati dlm minda kt kan.. huhu sabo jela, alhamdulillah kt sebarkan, ubah balik ikut makanan sunnah :)

gadisBunga™ berkata...

baik amalkan makanan sunnah aje kan? :)

ANIM berkata...

walaupun suami kak ada darah tinggi dan dimomokkan dengan kolestrol tinggi dari kambing, kerana niat sunnah Nabi SAW, alhamdulillah..dia dapat menjamah juga.

Elfirah LOng berkata...

makanan beracun

Nurul Aini berkata...

Inilah taktik2 mereka. Pandai je, yang buruk bagi kita, yang elok dia makan.

izan mama mia berkata...

dasar yahudi...mmg nak memusnahkan islam..kita jgn lalai

Kesuma Angsana berkata...

betul tu, KA pun pernah baca tentang ini

((: AYu :)) berkata...

bagus.. good info kak..

((: AYu :)) berkata...

bagus.. good info kak..

nik ros berkata...

menarik baca entry ni.
pandai kan yahudi ni.mmg tujuan ni nak lalaikan kita org islam. kita jea yg tak sedar.

sekurangnya zaman ni ada la sedikit kesedaran.lagi2 sejak perang aritu.

intanfirdaus247 berkata...

menarik ..memang yahudi ni laknatullah...depa memang musuh orang Islam dan cuba lalaikan kita