Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Rabu, 20 Mac 2013

Mulakan hari dengan senyuman!





Salam pagi Rabu..Pagi2 makcik dah bangun hantar anak ke sekolah. Masak nasi goreng, buat kuih bagai. hamboiiii.... Tapi kenapa semua orang senyum tengok mak cik? Tak cantik ke makcik pakai baju kurung kedah ni? heheheheh
HAVE A NICE DAY!!

sumber pic : FB




26 ulasan:

pinky berkata...

selamat bagi nea lopah...=)

Sura Mohd berkata...

masamnyer muka makciktu..x suka pakai bj kurung kedah kot..nk pakai peplum..hehehe..

umi alya berkata...

cantiknya berbaju kurung kedah

nea lopah berkata...

nnti lh nealopah jahitkan yer baju peplum. hehehe

Nurzakiah Hanum berkata...

ala comelnya

Ratu Hatiku berkata...

As salam..selamat pagi :)

aTieYusof Family berkata...

Morning...
comelll nya kucing...hehe:)

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak nea. comelnya! hahahahhahaha mak jemah sangatttttttt ;p

AyueJean AJ berkata...

Senyummmm...... =D
Selamat pagi kak... =D

Mia Kassim berkata...

Salam rabu......dia tak suka pakai kurung kedah tu....cam mak nenek pulak...hehe

intanfirdaus247 berkata...

selamat pagi lopah..kucing lopah ke ni jadi mangsa keadaan? ahah

NzA berkata...

ayunya makcik.....

Syida Rasyidah berkata...

hehehhehe, kenapa dia pakai baju kedah? heheheheeee

Nafira usof berkata...

kiutnye lahhhhh!
geram nk gomoi2!!

KY berkata...

hahahhaa...cantik sangat, senyum sampai ke pipi bila lihat mak cik yg comel

Masya berkata...

hahaha.. cian kucing ni jadi mangsa fesyen yer... aikk dah jadi mak cik ker.. mana anak² eh... tu beruang jer...

Kesuma Angsana berkata...

baca sambil senyum dah ni dik !

ros_reeza berkata...

hahahah.. sungguh klasik :)

Elfirah LOng berkata...

penatnya mak cik ,,, mak cik x pi pasar ke beli ikan

Chic Na berkata...

kekeke.. bkn senyum dah ni. gelak terus tgk pict tu. :D

Zamani Abe berkata...

comeynya dia pki kurung kedah.. haha

Lina md. munir berkata...

Cantik sangat mak cik, ala-ala kucing melayu terakhir gitu ;-)

((: AYu :)) berkata...

garangnyer muker dier...

ayut berkata...

ni ayut dtg ptg..mmg tersenyum sesorg..kucing sape la jd mgsa tu :D

Ibu Lala berkata...

Hamboi makcik tu. pakai baju je. Mana kain..

Nurul Aini berkata...

hehe..cute apa. hahaha. Senyum sikit boleh. ^____^