Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Selasa, 5 Februari 2013

Tadika Seri Iman Intelek (Kelas 4A)





Saja nk ajak cuci mata.Gambar Tahun lepas, Kelas 4 tahun di Tadika Seri Iman Intelek (TSII).Cik Bieha bersama Guru kelasnya Cikgu Su ( Tudung Hitam) & Pengetua TSII ( Puan Nor Akmar @ mummy). 

Tahun ni Cik Bieha masih lagi meneruskan pengajian nya di TSII ( hamboii...ayat mcm masuk universiti ). Suka tengok gambar ni. comel2 belaka kanak2 ni.  Tengok lah tu ada yang tegak..ada yg senget....ada yg senyum...ada yang masam. hehehehe...lucu betul.

Nk dapat hasil mcm ni pun letih cikgu nk setup sebelum photoshoot. Ni baru satu class...ada 5 class lagi. Maklumlah budak2 ni mcm2 kerenah. Tapi apa2 pun nealopah puji cikgu sekolah ni mmg terbaik. Sabar melayan kerenah anak2. Cik Bieha pun cakap Cikgu Su dan mummy tak pernah pun marah diorang.







19 ulasan:

nurbijen berkata...

yea la, semua comel-comel... saya tgk pun geram!

intanfirdaus247 berkata...

geram..sebab semuanya comel2 belaka

NzA berkata...

suka tgk budak2 kecik mcm ni..mrk buat apa pn nmpk comel...Tahniah utk guru2nya yg begitu sabar n beri komitmen yg tinggi..bukan mudah nak mendidik anak2 sebesar ni yg dtg dr latar blakang brlainan....

rohayu osman berkata...

jadi guru tadika memg byk sabar kan... simpan gmbar nie untuk bieha tengok bila dah besar nati..

Kasih Salina berkata...

bila tgk anak2 comel camni geram jer kan.nanti sekejap jer diorang membesar..

umi alya berkata...

anak2 keci, semua comel

aTieYusof Family berkata...

semua comel2.. colour baju pun menarik.. :)

Mia Kassim berkata...

Comel jak tengo semua......nasib baik semua ikut cakap masa ambik gambar.....

CintaZulaikha berkata...

hehhhehe...tgk, dak tadika skrg pon ada bergambor kelas...cun pulak tuh..

Ratu Hatiku berkata...

Semuanya comel2 :D

Angah berkata...

kanak-kanak memang comel je wajah mereka...

Kesuma Angsana berkata...

mmg comey2 lah bebudak ni kan

Mrs Velentine berkata...

cantiknya warna uniform tadika bieha

izan mama mia berkata...

kalau gambar budak2..otomatik comel

Nafira usof berkata...

kiut sangatttt! hahahaha

QasehnyaRania berkata...

cikgu su... hihi

lpas ni cik bieha kna kenal dgn ciksu pulak,nak. ;)

najwa khatib berkata...

Biha syg omelllllll, nmpk da biha berdiri ktne, hehe

Nurul Aini berkata...

Hehe..comellah adik ku sayang ni..geram nak cubit.

Nurul Aini berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.