Sikit2 Lama3 membukit ;)

Kawan2 saya yang cute ;)

Isnin, 4 Februari 2013

Ustaz Azhar Idrus masuk Buletin Utama


Alhamdulillah, ini kali pertama Ustaz Azhar Idrus (UAI) masuk Buletin Utama TV3. Namun rancangan Feveret Kemah Keming Ustaz Azhar Idrus di Astro Oasis di sekat buat sementara waktu dan akan disiarkan lepas PRU-13.( pelik  betul, bukan uz Azhar cakap pasal politik pun dalam Kemah Keming tu. Cuma 2 minit sahaja masa di beri, itu pun jawab kemusykilan agama sahaja). Dikhabarkan ada tangan ghaib yang menghalang.

Psssttt : Biar betul UAI masuk Buletin Utama TV3 sedangkan Tuan Guru Haji Hadi pun tak dapat masuk untuk jelaskan Isu Amanat Haji Hadi. Apa2 pun bersangka baiklah ^_^

sumber ; Fanpage Ustaz Azhar Idrus.


25 ulasan:

Aisy Nasiha berkata...

UAI meme hebat

Anum berkata...

UAI memang terbaik

♥ Wina ♥ berkata...

suke tgk kemah keming :)

Ena's Palace berkata...

apa laaa...sumer nk di politik kan....tak paham la org melayu skrg!...

aTieYusof Family berkata...

Suka UAI.. ntah apa2 ntah stesen TV ni.. nak jawap isu agama pun tak boleh..politik btl..huh!

~Cik Viva~ berkata...

Ustaz Azhar memg best.. hari2 dengar ceramah dia kat youtube..

Kesuma Angsana berkata...

suka UAI ni

Farah Waheda Wahid berkata...

suka tengok rancangan Kemah Keming UAI kat Astro Oasis tu... lama tu nak tunggu selepas PRU-13 kan? hu hu hu...

Falsya berkata...

suke tgk ceramah2 UAI....;)

LiYa HaNiF :: berkata...

suka UAI nie... ^_~

Kakzakie berkata...

Bila hal agama pun nak dipolitikkan macam-macam hal boleh terjadi apa lagi di negara kita nie...

Chic Na berkata...

bagus ni. UAI mmg terbaek.. ;)

adianiez AIDA berkata...

i like UAI. komen nyer berlandaskan syariat yg betul. pe nak dihalang-halang?! Allahu Akbar!

inahar ali berkata...

salam nea..minggu lepas UAI mai ceramah kt masjid kat umah akak tp akak termiss sbb ada hal..rasa rugii sgt!!

ros_reeza berkata...

tak faham dengan sistem siaran televisyen negara kia,, semua nk dipolitikkan..

Kasih Salina berkata...

terkejut juga tgk UIA dlm buletin utama..

azieazah berkata...

UAI ditemuramah pendapat saja kira-kira seminit dua. Masa tu ada program apa ntah.

Kalu ada program khas, kan best?

Ramai pendakwah negara kita sama nasib macam UAI ni. Ramai...

najwa khatib berkata...

Suke sgt dgn UAI , mmg terbaik la, mmg suke sgt2 dgar crmah UAI

Nurul Aini berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Nurul Aini berkata...

Saya suka ustaz azhar sebab pendekatan dia berbeza..buat anak muda suka nak dengar ceramah agama. Datang masjid. Bagus lah..

izan mama mia berkata...

saya suka ustaz ni..sll gk ceramahnya di youtube

Elfirah LOng berkata...

ok lah tu , ustaz azhar masuk tu , ustaz nie berjaya menarik anak remaja itu yg penting

Cheq Kaq berkata...

Ustaz Azhar seorang yang berani bercakap berdasarkan fatwa yang betol..pendekatan yang dia guna membuatkan orang suke untuk mendengar smpai habis..

QasehnyaRania berkata...

betul tu..kadang2 tak paham sistem pnyiaran ni..
yg penting anak muda suka UAI kan

ayut berkata...

ad prasan gak time ni...